وبلاگ

بروز ترین لیست قیمت محصولات پلی ران (پلیران)

لیست قیمت محصولات پلی ران

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/07

بروزترین لیست قیمت محصولات پلی ران

برای مشاهده لیست قیمت محصولات پلی ران بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید

آخرین لیست قیمت اتصالات پیچی فشار قوی پلی ران

آخرین لیست قیمت اتصالات جوشی فشار قوی پلی ران

آخرین لیست قیمت پوشفیت پروتکت پلی ران

آخرین لیست قیمت پوشفیت سایلنت پلی ران

آخرین لیست قیمت لوله خرطومی پلی ران

آخرین لیست قیمت سیستم جامع آب باران پلی ران

آخرین لیست قیمت لوله اتمسفر پلی ران

آخرین لیست قیمت پلی اتیلن فاضلابی پلی ران

لیست قیمت محصولات پلی ران

1. اتصالات پیچی فشار قوی پلی ران

یکی از تولیدات شرکت پلی ران اتصالات پیچی فشار قوی می باشد. این اتصالات از پلی اتیلن که برای تجهیز سیستم آبیاری در سایزهای مختلف تولید می شود. از سایز 16 تا 25 میلیمتر توسط پلی ران تولید می شود استفاده از این لوله و اتصالات بسیار راحت می باشده و به سادگی قابل نصب است. پلی ران توانسته استاندارد های تولید این حوزه را دریافت نماید. شما می توانید اتصالات پیچی فشار قوی پلی ران را با خیال آسوده از کیفیت آن خریداری نمایید. لیست قیمت محصولات پلی ران را از پاساب مشاهده کنید.

2. اتصالات جوشی فشار قوی پلی ران

اتصالات جوشی پلی اتیلن پلی ران با کیفیت ترین نوع در کشور می باشد. در زمان های گذشته برای شبکه فاضلاب از لوله های سفالی و سیمانی استفاده می شده است که با پیشرفت تکنولوژی های روز و سبک ساختمان سازی آلیاژهای فلزی k جای آن ها را گرفتن.

اتصالات جوشی فشار قوی پلی ران را می توانید به راحتی در سیستم آب و فاضلاب ساختمان های خود استفاده کنید و از کیفیت آن ها مطمئن باشید.

3. پوشفیت پروتکت پلی ران

پوشفیت پروتکت پلی ران یک سیستم  برای فاضلاب ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد. این سیستم در برابر حریق و آتش‌سوزی مقاوم است همچنین با توجه به طراحی خاصی که دارد میزان صدای سیستم فاضلاب را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. پوشفیت پروتکت پلی ران دارای استاندارد های ایران و جهانی می باشد. این اتصالات به سادگی قابل نصب می باشند و برای اجرای آن ها نیاز به چسب و یا جوش ندارد و به کمک حلقه ی آب بندی لاستیکی صورت می گیرد. اجرای این روش سرعت نصب را بالاتر برده و باعث افزایش انعطاف پذیری سیستم  و حفظ آب بندی آن می شود.

4. پوشفیت سایلنت پلی ران

پوشفیت سایلنت پلی ران برای سیستم فاضلاب ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام آن مشخص است این لوله و اتصالات صدای آب و فاضلاب عبوری از داخل آن را جذب می کند و باعث می شود صدای آن به بیرون منتقل نشود و باعث برهم خوردن آسایش شما نگردد.

لوله و اتصالات پوش فیت پلی ران با استانداردهای ایران و جهان ساخته شده است. این اتصالات را می توان با خیال راحت جایگزین اتصالات چدنی نمود از مهم ترین ویژگی های آن می توان به مقاومت فیزیکی و شیمیایی آن اشاره کرد عمر بسیار بالایی دارندو تا مدتها می توانید از آن استفاده کنید. از ویژگی های دیگر پوشفیت سایلنت پلیران مقاومت آن در برابر زنگ زدگی خوردگی و کاهش صدای ناهنجار به قسمت های ساختمان کمک می کند. لوله و اتصالات پوشفیت سایلنت پلی ران در سایز های مختلف از 50 تا 160 میلیمتر تولید می شود.

5. لوله خرطومی پلی ران

شرکت پلی ران تولید کننده عمده لوله و اتصالات ساختمامی می باشد. این شرکت با تولیدات روزافزون خود توانسته در این صنعت مورد اعتماد بسیاری از افراد قرار بگیرد. در سال های گذشته شرکت پلیران دست به تولید لوله خرطومی به صورت صنعتی برای کابل کشی و سیم کشی ساختمانی زده است و توانسته نظر مشتریان خود را جلب نماید.

اگر به دنبال لوله خرطومی با کیفیت هستید پلی ران می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این شرکت توانسته با محصولات با کیفیت و رقابتی خود سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

6. سیستم جامع آب باران پلی ران

شرکت پلی ران همچنین سیستم جامع آب باران تولید می کند. این محصولات نیز مانند سایر محصولات این شرکت توانسته استانداردهای زیادی را کسب کند و همچنین مورد توجه بسیاری از خریداران قرار بگیرد. آخرین لیست قیمت محصولات پلی ران را می توانید از پاساب مشاهده نمایید.

7. لوله اتمسفر پلی ران

لوله اتمسفر پلی ران در سایز ها و ضخامت های مختلف تولید می شود. از این لوله ها برای آبرسانی استفاده می شود که دارای استاندارهای ایران و جهان می باشد. شما می توانید لیست قیمت لوله اتمسفر پلی ران را از سایت پاساب مشاهده نمایید و با بهترین قیمت آن را سفارش دهید.

8. پلی اتیلن فاضلابی پلی ران

یکی از مواردی که در سیستم فاضلاب ساختمان باید در نظر گرفت سبک بودن وزن لوله ها و همچنین نصب و راه‌اندازی آسان آن می باشد. لوله پلی اتیلن فاضلابی پلی ران به این موضوعات توجه نموده است. که در مقایسه با دیگر لوله ها از جنس دیگر دارای وزن به مراتب سبک تری می باشد.

کار کردن با این لوله ها بسیار راحت بوده و در کمترین زمان ممکن می توانید آن ها را راه‌اندازی کنید. این لوله ها دارای استحکام بالایی می باشند و در برابر گرما و سرما مقاوم هستند.

سفارش و مشاهده لیست قیمت محصولات پلی ران (پلیران)

شما می توانید آرین لیست قیمت محصولات پلی ران را از سایت پاساب مشاهده کنید و با توجه به کمترین قیمت آن در این سایت با شماره های موجود در سایت سفارش خرید دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *